پوششهای سقفی UPVC
پوششهای سقفی UPVC
دلایل استفاده از ورقهای UPVC به عنوان پوشش سقف:
انتظاراتی که سابقا از یک ورق پوششی مد نظر قرار می گرفت بسیار ساده و حداقلی بود؛ به این ترتیب اگر یک متریال پوشش ، قابلیت نصب روی تعدادی تیرریزی را دارا بود و تا حدی هم قابلیت تحمل و نگهداری بارهای ناشی از برف و یا حرکت نصاب و فردی خاص را داشت، برای انتخاب گزینه مناسبی بود
ورق های فلزی، پوشش های سفالی، ساندویچ پنل ها، ورق های پلی کربنات، پوشش های پارچه ای و برزنتی، آردواز و ورق UPVC و … همگی پوشش هایی هستند که در سازه ها و ساخت سایبان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
قابلیت جذب بالای صدا، تحمل حرارتی بسیار زیاد، شعله پذیری بسیار پایین و دیر سوز بودن آن (خود اشتعال نیست)، انعطاف طولی بسیار زیاد، شستشوی بسیار ساده و آسان، پایداری و ثبات رنگ از مشخصات ورق یو پی وی سی می باشد. نصب ورق یو پی وی سی بسیار با سرعت انجام می شود و بلافاصله پس از نصب بدون هیچ گونه عملیات اضافه، به صورت کامل آب بند می شود. این ورق در رده ورق های بسیار سبک محسوب شده اما در مقابل باد، مقاومت بسیار مناسبی دارد.
این ورق ها با توجه به کشش سطحی مناسب، ضربه پذیری خود و برگشت پذیری عالی، آرامش خاطر و اطمینان کافی را برای نصاب ورق ایجاد می کند تا با سرعت بالا روی ورق حرکت کرده و عملیات نصب را انجام دهد. برخی از ورق های مورد مقایسه نیز، کشش سطحی خوب و ضربه پذیری لازم را دارند، اما برگشت پذیری لازم را خیر. ویژگی برگشت پذیری ورق موجب می شود، نصاب بدون دغدغه، وزن خود را در تمام طول ورق اِعمال نماید، بدون این که نگران باشد پای خود را جایی که شبکه تیرریزی زیرین وجود دارد گذاشته یا خیر.
ورقهای UPVC پارس مش پلیمر در دو نوع سینوسی و شادولاین با ضخامت های 2 ،2.5و 3 میلی مترو عرض 130 سانتی متر تولید می شود.
جهت ارتباط با کارشناسان و دریافت قیمت ورقUPVC با ما در تماس باشید.